Hope for Ukraine

5,00 50,00

Tue toivoa ja lahjoita! Tue YK:n työtä sodan runtelemassa Ukrainassa.

Voit valita kertalahjoituksen summan 5€, 10€, 20€, 35€ tai 50€. Voit myös lahjoittaa vapaasti valitsemasi summan suoraan YK-liiton keräystilille.

______

Support hope and donate! Support the work of the UN in Ukraine.

You can donate 5€, 10€, 20€, 35€ or 50€. You can also donate a sum of your choice directly to the fundraising account of the UN Association of Finland.

Tuotetunnus (SKU): Ei saatavilla/-tietoa Osasto:

Tue YK:n työtä Ukrainassa YK-liiton keräyksen kautta. Keräyksen tuotto kanavoidaan Ukrainaan YK-järjestöjen kautta.

Sotilaslähteiden mukaan yli sata tuhatta ukrainalaista sotilasta on kuollut tai haavoittunut vaikeasti. Kymmeniä tuhansia ukrainalaisia siviilejä on saanut surmansa. Ukrainasta on lähtenyt 8 miljoonaa pakolaista samalla kun 5,3 miljoonaa ihmistä on maansisäisinä pakolaisina. Tällä hetkellä 40 prosenttia ukrainalaisista tarvitsee humanitaarista apua.

Venäjän pyrkimykset liittää laittomasti itseensä Ukrainan alueita ovat YK:n peruskirjan vastaisia ja loukkaavat Ukrainan suvereniteettia ja alueellista koskemattomuutta. Venäjän siviileihin ja siviilikohteisiin kohdistamat iskut ovat kansainvälisen oikeuden vastaisia. Miljoonat ukrainalaiset ovat jääneet ilman sähköä, vettä ja lämmitystä keskellä talvea jatkuvien siviilikohteisiin kohdennettujen tuhoisien iskujen vuoksi.

Ukrainan sodan aikana YK ja sen järjestöt ovat tehneet maassa rauhanrakennustyötä, auttaneet pakolaisia ja antaneet humanitaarista apua. Avustustyössä on mukana noin 20 eri YK:n järjestöä.

Ukrainan sodan vuosipäivänä 24.2. julkaistaan Tuigun kappale Hope – Song for Ukraine, jonka avulla kerätään varoja tälle keräykselle. Voit osallistua keräykseen myös kuuntelemalla kappaletta ja jakamalla sitä ystävillesi. Tuigu ohjaa suoratoistopalvelujen tuotot suoraan YK-liiton Ukraina keräykseen.

Keräystiedot:

Jos haluat lahjoittaa muun summan tai tehdä yrityslahjoituksen, voit tehdä rahasiirron suoraan rahankeräystilille DanskeBank FI88 8029 9710 0064 13 viestillä: Hope for Ukraine.

Voit tehdä lahjoituksen myös MobilePaylla numeroon 41824 viestillä: Hope for Ukraine.

Rahankeräysluvan numero: RA/2021/142, voimassa koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

__________

Support the work of the UN in Ukraine through the fundraising campaign of the UN Association of Finland. The funds will be directed to Ukraine through UN organizations.

According to military analytical sources over 100 000 ukrainian soldiers have died or badly wounded. Tens of thousands of ukrainian civialians have died. 8 million refugees have left Ukraine while 5,3 million remain internally displaced. Right now 40 % of the people in Ukraine need humanitarian aid.

Russia’s aims to unlawfully attach Ukraine’s areas to itself are against the UN Charter and hurt the sovereignty and territorial integrity. Russia’s attacks against civilians and civilian infrastructure are against international law. Russia’s systematic targeting of civilian infrastructure has left millions of Ukrainians without energy, water, and heat.

During the war in Ukraine the UN and its organizations have done peacebuilding work in the country, helped refugees and given humanitarian assistance. There are around 20 different UN organizations doing the assisting work.

24.2. on the anniversary of the war in Ukraine a Tuigu’s new song Hope – Song for Ukraine is released which collects funds for this fundraising campaign. You can also participate by listening the song and sharing it with your friends. Tuigu will channel the profits from the streaming services straight to UNA Finland’s Hope for Ukraine fundraising campaign.

Fundraising information:

If you want to donate another sum or donate as a business, you can donate straight to our fundraising account: DanskeBank FI88 8029 9710 0064 13 with a message: Hope for Ukraine.

You can also donate with MobilePay to 41824 with message: Hope for Ukraine.

National Police Board’s Money Collection Permit: RA/2021/142, valid in Finland except in Åland.

Summa

5€, 10€, 20€, 35€, 50€